Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2013

Γιάννης Φλωρινιώτης: «Ο Πανταζής είναι σαν παπαγάλος. Ό,τι λέω και ότι έχω κάνει, τα έχει κάνει και αυτός»




Μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης έδωσε ο Γιάννης Φλωρινιώτης στο περιοδικό ΕΓΩ και
μίλησε μεταξύ άλλων για τα δύσκολα χρόνια στο ορφανοτροφείο, τον χαρακτηρισμό «cult» από πολλούς και τον Λευτέρη Πανταζή.
«Ο Πανταζής είναι σαν παπαγάλος. Ό,τι λέω και ό,τι έχω κάνει βγαίνει στα κανάλια και λέει πως τα έχει κάνει και αυτός. Δεν ξέρω γιατί τα έχει βάλει με τον Φλωρινιώτη. Του έχω στείλει μήνυμα, τον έχω δει και έξω και τον έχω ρωτήσει. Δεν μιλάει και δεν απαντά. Σηκώνεται και φεύγει. Μέχρι που αναγκάστηκα να μιλήσω άσχημα γιατί το είχε παρακάνει» εξηγεί.
floriniotis1
Τα δύσκολα παιδικά χρόνια στο ορφανοτροφείο, δεν τα ξεχνά. «Πέρασα και καλά και πολύ δύσκολα, αλλά στην ουσία ήταν μια φυλακή. Και δεν πήγα σε ένα ορφανοτροφείο αλλά σε τρία. Μάλιστα μόλις μεγάλωνες λίγο, σε έστελναν να μάθεις μια τέχνη.
Εμένα με είχαν στείλει να γίνω γεωργός, κάτι που δεν μου ταίριαζε καθόλου. Τότεείχα γράψει ένα γράμμα στην οικογένειά μου που τους έλεγα, πως αν δεν με πάρουν από εκεί, θα αυτοκτονούσα».
Όσο για αυτούς που τον χαρακτηρίζουν «cult»; «Δεν με νοιάζει. Μπορεί να είμαι, αλλά παραμένω διαχρονικός και το έχω αποδείξει» δηλώνει.
floriniotis3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου