Δευτέρα 5 Αυγούστου 2013

Κώστας Μαρτάκης : " Άν ήμουν GAY θα το έλεγα μόνος μου"... Δήλωση ξέσπασμα...

Κώστας Μαρτάκης :  Άν ήμουν GAY θα το έλεγα μόνος μου... Δήλωση ξέσπασμα...

Ο Κώστας Μαρτάκης βάζει τα πράγματα στην θέση τους με όσα ακούγονται τις τελευταίες μέρες......

Πολύ σούσουρο φαίνεται ότι έγινε γύρω από τη σεξουαλικότητα του Κώστα Μαρτάκη, που είχε σαν αποτέλεσμα ο τραγουδιστής να νιώσει την ανάγκη να απαντήσει ανοιχτά για το αν είναι ή όχι gay.
«Δεν τίθεται θέμα να είμαι gay», ξεκαθαρίζει ο Κώστας Μαρτάκης, κλείνοντας έτσι τα στόματα όσων αμφισβητούν τον ανδρισμό του.
«Αν ήμουν ομοφυλόφιλος πιθανόν να το έλεγα ο ίδιος. Από όταν ξεκίνησα στο τραγούδι, ακούγονται διάφορα για μένα και την προσωπική μου ζωή. Τα κακοπροαίρετα σχόλια που κυκλοφορούν δεν με αγγίζουν», δήλωσε ο τραγουδιστής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου