Παρασκευή 9 Αυγούστου 2013

Ηλίας Ψινάκης:"Τόσα χρόνια ζούσα στην κοσμάρα μου"!

Ηλίας Ψινάκης:"Τόσα χρόνια ζούσα στην κοσμάρα μου"!

Ο δημοφιλής μάνατζερ μιλάει για τη συμμετοχή του σε κοινωνικό έργο.

Ο Ηλίας Ψινάκης σε συνέντευξη που παραχώρησε στη Reallife και την Πολυξένη Καραμίχα μίλησε για την απόφαση του να βοηθήσει στο έργο της εκκλησίας της Ελλάδος και των δήμων όσον αφορά τη διανομή συσσιτίων, λέγοντας με τον χαρακτηριστικό δικό του τρόπο:"Εγώ τόσα χρόνια ζούσα στην κοσμάρα μου. Άκουγα για δυστυχία και πείνα, αλλά δεν την είχα βιώσει. Με την εμπλοκή μου στο δήμο της Αθήνας ξύπνησα. Το πρώτο σοκ που έπαθα ήταν όταν πήγα στο δημαρχείο και μια γριούλα λιποθύμησε μπροστά μου από την πείνα. Έτρεξα, πήρα νερό και τυρόπιτες ααπό έναν φούρνο. Η γριούλα συνήλθε αλλά δεν συνήλθα εγώ. Είναι ντροπή στο κέντρο της Αθήνας παιδάκια και γεροντάκια να λιποθυμούν από την πείνα το 2013[...]Πήγα στην Αρχιεπισκοπή και στη Μητρόπολη Θεσσαλονίκης και ανακάλυψα ότι στην εκκλησία ένα πλήρες γεύμα στοιχίζει ένα ευρώ και σκέφτηκα ότι αν δώσουμε όλοι ένα ευρώ...δεν θα πεινάει κανείς. Έτσι άρχισε όλη αυτή η ιστορία με το ένα πιάτο φαί". Όσον αφορά την επαφή του με αυτούς τους ανθρώπους και την αλλαγή στο δικό του τρόπο σκέψης δήλωσε:"Με έκανε να νιώθω τύψεις που είχα κι έχω τα πάντα άφθονα στη ζωή μου".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου