Κυριακή 25 Αυγούστου 2013

«Πέρασα δύσκολες στιγμές»



Για τη σχέση της με τον κατά πολλά χρόνια μικρότερό της, Γιώργο Μπόγρη, μίλησε σε συνέντευξή της η Έλλη Κοκκίνου, αποκαλύπτοντας ότι στάθηκε στο πλευρό της όποτε τον χρειάστηκε...

«Δίπλα στον Γιώργο οι περισσότερες ανασφάλειές μου έχουν εξαφανιστεί. 

Έχει έναν απίστευτο τρόπο να το κάνει αυτό. 
Ο Γιώργος εκεί που πρέπει είναι πολύ σοβαρός. 
Δεν νομίζω ότι είναι πολλοί οι άνδρες που θα μπορούσαν να αντέξουν αυτά που εγώ έχω περάσει και να είναι δίπλα μου. 
Εννοώ με όλες τις ψυχολογικές μου διακυμάνσεις τα τελευταία χρόνια. 
Πέρασα πολύ δύσκολες στιγμές κι ο Γιώργος ήταν εκεί, βράχος. 
Ήξερε πότε έπρεπε να μου δώσει χώρο και χρόνο και γνωρίζει ότι προτεραιότητά μου στη ζωή είναι το παιδί μου. 
Πολλοί λίγοι άνδρες το έχουν αυτό και πόσο μάλλον σε αυτήν την ηλικία. 
Στάθηκε στο πλευρό μου με άψογο τρόπο. Και όταν χρειάζεται, έχει απίστευτο χιούμορ» δήλωσε η τραγουδίστρια στο περιοδικό «People».

http://www.zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου