Τρίτη 20 Αυγούστου 2013

Έφη Θώδη: Οι φήμες για τον εγκλεισμό της σε ψυχιατρική κλινική και ο άντρας, που της «έφαγε» 60 χιλιάδες ευρώ

Έφη Θώδη: Οι φήμες για τον εγκλεισμό της σε ψυχιατρική κλινική και ο άντρας, που της «έφαγε» 60 χιλιάδες ευρώ
Η Έφη Θώδη μίλησε για τους άντρες, τον γάμο που έκανε στα 16 της αλλά και
τις προτάσεις γάμου που δέχτηκε και αρνήθηκε να ξαναφτιάξει την ζωή της και τέλος αναφέρθηκε στις φήμες για τον εγκλεισμό της σε ψυχιατρική κλινική!
Τι ήταν τελικά αυτό το πρόβλημα υγείας; Κρίση άγχους; Τι διέγνωσαν οι γιατροί;
"Είχα υπερβολικές σκέψεις και δεν μπορούσα να κοιμηθώ από την υπερένταση. Μπορεί να περνούσαν και πέντε μέρες που έμενα άυπνη! Φταίω όμως κι εγώ γιατί δεν συμπαθούσα τους γιατρούς και όταν μου έδιναν φάρμακα τα πετούσα! Οι γιατροί στο Σεισμανόγλειο όμως με πρόσεξαν πολύ και ό,τι μου είπαν το ακολούθησα κατά γράμμα. Μην ανησυχείτε λοιπόν! Δεν έπαθα τίποτα! Έπεσε λίγη σκόνη πάνω μου, αλλά ο «Σουλεϊμάν» με ξεσκόνισε! (Γελά)" δήλωσε.
«Έχω περάσει καλά με τους άντρες, αλλά έχω ζήσει και άσχημες στιγμές. Μου έχουν φάει χρήματα, με έχουν εκμεταλλευτεί! Για να καταλάβεις, όταν ακόμα είχαμε δραχμές, ένας μου έφαγε 20.000.000 δραχμές (60 χιλιάδες ευρώ περίπου). Του τα έδωσα δανεικά, επειδή τον λυπήθηκα και δεν μου τα επέστρεψε ποτέ! Αν δεν είχα κάτι τέτοιους δίπλα μου, θα είχα πολύ μεγαλύτερη περιουσία! Γι' αυτό είμαι αρνητική στο θέμα του γάμου. Δεν τους εμπιστεύομαι τους άντρες! Έχω φάει και σφαλιάρες από σύντροφό μου και μάλιστα χωρίς λόγο. Είχα βγει να τραγουδήσω και επειδή δεν του άρεσε το τραγούδι που είπα, με χτύπησε. Τώρα που τον βλέπω από μακριά λέω ότι θα έπρεπε να τον είχα καταγγείλει, αλλά δυστυχώς όταν είσαι μέσα στο πρόβλημα, δεν το καταλαβαίνεις. Τώρα ευτυχώς έχω δίπλα μου έναν άνθρωπο που με στηρίζει, με καταλαβαίνει, που μου συμπαραστάθηκε με την περιπέτεια που είχα και είμαι καλά»!
Έχει παντρευτεί ποτέ η τραγουδίστρια;
«Παντρεύτηκα μία φορά, όταν ήμουν 16 χρόνων και χώρισα ύστερα από έξι μήνες. Με πάντρεψε ο πατέρας μου με το ζόρι, με ένα παιδί που ήταν ένα χρόνο μεγαλύτερό μου. Ε, τι οικογένεια τώρα μπορούσαμε να κάνουμε εμείς οι δύο!» είπε χαρακτηριστικά στο «Down Town» Κύπρου.
Πόσες προτάσεις γάμου έχει δεχτεί μέχρι τώρα;
«Αμέτρητες! Είχα πολλούς γαμπρούς, αλλά και πολλά καψούρια! Σε όποιο κέντρο εμφανιζόμουν, στα πρώτα τραπέζια, ήταν όλοι ερωτευμένοι μαζί μου. Τι λουλούδια, τι δώρα! Είχα έναν τον Φώτη-καλή του ώρα-που με είχε τρελάνει στα χρυσαφικά! Αλλά εγώ δεν τα έπαιρνα, γιατί σκεφτόμουν ότι αν τα δεχόμουν, θα έπρεπε να βγω μετά έξω μαζί του! Και τελικά τα άφηνε στις λουλουδούδες. Όταν πριν από μερικές μέρες, με έπιασε αυτός ο αστυνομικός που σου έλεγα και μου είπε «θέλω να σε παντρευτώ!» του απάντησα «Τι είπες παιδάκι μου; Εγώ έχω αγόρι της παντρειάς» (γελά). Έχω πολύ σουξέ στους άντρες και με θέλουν ακόμα και μικρότεροι. Αυτός που σου λέω, θα 'ταν, δε θα 'ταν τριάντα χρόνων. Τώρα που αδυνατίζω κιόλας, να δεις τι έχει να γίνει! (γελά)» τόνισε η Έφη.
http://www.newspistol.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου